הצטרפות להסתדרות – מהלך גאוני

כאשר התלבטתי איזה אפיק קריירה לבחור הבנתי שאני חייבת אפיק שבו ארגיש מוגנת ובטוחה. לא ידעתי מה אני רוצה לעשות אבל הבנתי שהתחום שבו אני רוצה להתעסק צריך להיות בעל ערך ולהעניק ערך גם לאחרים. מאחר והייתי מדריכה בצבא, ידעתי שאני מאוד טובה בעמידה מול קהל ויודעת להניע אנשים. החלטתי שאלך להיות מורה בבית ספר תיכון. כאשר קיבלתי את ההחלטה להיות מורה, באותה נשימה עלתה שאלת הצטרפות להסתדרות המורים. מאחר והמניע המרכזי שלי בכל עולה הקריירה היה שאני זקוקה לזה שישמרו עליי, היה לי ברור שהתשובה לשאלת ההצטרפות להסתדרות המורים תהיה חיובית

התחלתה לברר מה ההשלכות המשפטיות, ההשלכות המקצועיות והשלכות העסקיות של הצטרפות להסתדרות המורים. רציתי לוודא שאני ערה לכל הפרטים ולא מפספסת כלום. נפגשתי עם עורך דין המתמחה בדיני עבודה ובעל ניסיון רב בייצוג עובדים על מנת לשמוע את חוות דעתו לגבי ההצטרפות להסתדרות המורים. ‫הוא היה מאוד חיובי ואמר שהצטרפות להסתדרות המורים זהו צעד חכם ונבון משום שמדובר בגוף חזק ומקצועי אשר ידאג לשמור על האינטרסים והזכויות שלי. עוד הוסיף שככל שלא אביר באפשרות של הצטרפות להסתדרות המורים, ההתנהלות המשפטית, ככל שתהיה לי כזו, תהפוך יקרה משמעותית ומסורבלת. החלטתי שאני מקשיבה לעצתו ואצטרף להסתדרות המורים.

באופן זה אגשים את היעד המקורי שלי- לבחור תחום מקצועי שאהיה בו מוגנת ושמורה. שאלתי את עורך הדין שלי למי אני צריכה לפנות על מנת להצטרף להסתדרות המורים ואם יסכים לעבור על הסכם ההתקשרות שיעבירו לי, על אף שהיה לי ברור שהסיכוי שיערכו בו שינויים נמוך מאוד. עורך הדין שלי הסכים ברצון אבל הוסיף את מה שידעתי, שמדובר בחוזה אחיד של גוף גדול ולכן לא נוהגים לבצע בו שינויים. צלצלתי למספר של הסתדרות המורים וביקשתי לקבוע פגישה. יומיים מאוחר יותר הייתה לי פגישה עם עורך דין מטעם הסתדרות המורים על מנת לחתום על הסכם ההתקשרות איתם. כאשר הגע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *