GCX בלדרות

אלו הן חברות הבלדרות הגדולות בישראל

העברת חפצים ומסמכים בעלי ערך מיוחד צריכה להיעשות בצורה מאובטחת, מקצועית ואמינה. אלה חברות הבלדרות שיעשו עבורכם את העבודה, מדואר ישראל ועד GCX

 

חברות ועסקים רבים מניידים סחורה וציוד יקר ערך מדי יום. במקרים מסוימים באפשרותם להעביר את הפריטים הללו בעצמם או באמצעות אחד מהעובדים, אבל במצבים בהם מדובר על פריטים רגישים – שירותי בלדרות הם הכתובת המתאימה והמקצועית ביותר. חברות בלדרות מתמחות בהעברת פריטים יקרי ערך בצורה מאובטחת במיוחד, ולכן מורידות מכם את הלחץ, הדאגה והסיכון שכרוכים בהעברתם באופן עצמאי. 

 

למי זה מתאים?

לכל מי שצריך להעביר משלוח באופן מהיר, אמין ומאובטח, בלי לדאוג אם החבילה הגיעה בשלום. לארגונים, עסקים וגם לקוחות פרטיים, שלא רוצים לקחת סיכונים מיותרים ורוצים להיות בטוחים שאף פריט לא יינזק בדרך. בין אם מדובר במשלוח בתוך ישראל או במשלוח לחו"ל. 

כדי לקבל את ההחלטה איך לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר, אספנו עבורכם את המידע על חברות הבלדרות הגדולות בארץ. אלה העיקריות שבהן, לצד פירוט על התמחויותיהן:

  1. GCX – חברת GCX היא חברת הבלדרות היחידה בארץ בעלת תקן ISO עבור אי-קומרס מטעם מכון התקנים, והחברה הישראלית הגדולה ביותר שפועלת בישראל. עיקר ההתמחות של GCX היא בהעברת משלוחים בין עסקים ובין עסקים לצרכנים, החל מסחר אלקטרוני ועד לשירותי בלדרות דחופים. כמו כן, GCX כוללת גם נציגויות ביותר מ-250 מדינות שונות ברחבי העולם.

  2. דואר ישראל – גם דואר ישראל מציעים שירותי בלדרות עבור פריטים שונים, ברכבים ייעודיים ובעלויות שמשתנות בהתאם לגודל הפריט הנדרש. עם זאת, חשוב לציין שבמידה וברצונכם משלוח מהיר רצוי לפנות לחברת בלדרות פרטית כדוגמת GCX.

  3. DTDC – חברת שילוח בינלאומית שמספקת שירותי מטען ושילוח בישראל וברחבי העולם, על בסיס מודל שכולל יצירה של שותפות בין עמיתים. בישראל DTDC פועלת כחברת הפצה שמיועדת לספק מענה ללקוחות בודדים ולחברות גדולות. מאפשרת מסירת משלוחים מחברה ללקוח או העברת חבילות שנשלחות מחו"ל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *